torstai 1. syyskuuta 2011
Olen nyt melkein kuukauden ajan juonut jokainen päivä litran täysmehua. Joka aamu kun herään mieleni tekee jotain raikasta, mehukasta. Yleensä minulla oli jääkaapissa vain maitoa ja limsaa jotka kummatkaan eivät oikein täyttäneet raikkaan kriteerejä. Brazilin Ananas-Appelsiini mehu onkin täydellinen ratkaisu tähän. En tiedä miten selviäisin enään aamuista ilman tätä, aivan uskomaton piriste.

Tänään on satanut koko päivän enemmän ja vähemmän ja siksi jätinkin lenkin väliin. Huomenna ja lauantaina on sitten väkisin mentävä sillä en todellakaan ala luistamaan haasteestani. Muutenkin tämä päivä on ollut tyhjää täynnä. Ei kouluakaan, pelkkää olemista.

Tiskaaminen on olut minulle aina ongelmallista. En koskaan jaksa tiskata kuin tarvittavat astiat ennenkuin tulee vieraita tai muuta tärkeää jolloin pitää saada asunto edustavaksi. Silloin onkin edessä 40 minuutin urakka. Olen ajatellut laittaa enimmät astiat pois ja jättää vaikkapa kaksi kaikkea omaan käyttööni. Ei tulisi yksin ollessa kerättyä sitä tiskivuorta. Nyt olen alkanut purkamaan tuota tiskikasaa niin että aina jos tarvitsen esimerkiksi lusikkaa, kulholautasta sekä kuppia niin tiskaan kaksi kappaletta niitä. Ja aina kun käyn keittiössä tiskaan yhden tai kaksi astiaa/aterinta. Pitäisi viikonlopun aikana aika tehokkaasti kadota ilman sitä kertapanostusta.

Osa tiskeistäni
Kuvia on toivottu blogiini enemmän ja niitä oikeasti yritänkin liittää enemmän näihin kirjoituksiin aiheen mukaan. Huomisesta lähtien lupaankin yrittää jokaiseen postauksessani käsittelemään aiheeseen lisätä aiheeseen liittyvän kuvan/kuvia.

0 kommenttia:

Lukijat